Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

pstrate
NY MEDLEM

Fel i kartan vid milersättning?

I princip varje gång jag skapar en resa från min hemadress i Haningen till en adress i Stockholm så vill utlägg tro att jag åker till Grisslehamn... och tyvärr har jag inga kunder där. Det enda jag kan göra är att ändra antalet kilometer och sen skicka in, men det ser lite konstigt ut för min chef. Är detta något som är en bugg bara för mig eller även för andra? Och går det att fixa?

1 GODKÄNT SVAR
pstrate
NY MEDLEM

pstrate_0-1670512877888.png

Så här säger kartan att jag åker när resan i själva verket är mellan Ängsvägen i Handen och Odengatan 72 i Stockholm!

Visa lösning i originalinlägg

2 SVAR 2
pstrate
NY MEDLEM

pstrate_0-1670512877888.png

Så här säger kartan att jag åker när resan i själva verket är mellan Ängsvägen i Handen och Odengatan 72 i Stockholm!

Hej @pstrate!

 

Ser att du har varit i kontakt med mina kollegor på supporten gällande detta och har ett pågående ärende. Jag fick information idag om att de felsöker vidare i detta och kommer att återkoppla till dig när de har mer information. 🙂

 

Önskar dig en fin fredag och trevlig helg!

/Tinne