Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

kalvdans
MEDLEM

Namnändring i Visma connect slår inte igenom till Visma Utlägg

Jag ändrade mitt felaktigt stavade namn i https://accountsettings.connect.visma.com/?client_id=vismaonline

Sedan aktiverade jag Visma Utlägg, som fortfarande har mitt felstavade namn. Det är utgråat och går inte att ändra på i https://utlagg.vismaspcs.se/ui/#/consumer/settings/account

1 GODKÄNT SVAR

För er som följer denna tråd så kommer fick jag ett svar från Cecilia Towner:

Hej,Hur Findity väljer att hantera detta är upp till dem. Vi på Visma Spcs har en statuspage man kan prenumerera på när det kommer till driftstörningar och det vet jag att Findity också har.Däremot hanterar vi buggar lite olika beroende på produkt och fall till fall.De flesta av våra produkter har en sida i vårt forum där vi lägger ut kända fel och aktuella buggar och den kan man välja att följa.Däremot när det kommer till Utlägg har de ännu inte fått en egen sida i vårt forum än då vi inte ville att våra kunder skulle förväxla den med vår gamla trotjänare Resa/Utlägg.Jag lovar att hålla dig uppdaterad när detta problem är löst.Ha en fin dag!

Visa lösning i originalinlägg

6 SVAR 6
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej! 

Jag har precis fått veta att du just nu får hjälp av mina duktiga kollegor på supporten så jag stänger denna tråden 

Trevlig helg!

Tinna

Enligt era rutiner beskrivna på https://forum.vismaspcs.se/t5/Kanda-fel-i-Visma-Lon/bd-p/SE_SP_Visma_Lon_kanda_fel ska felrapporterna flyttas över till det forumet när de är bekräftade, så jag förstår inte varför den stängs utan åtgärd. Jag har inte blivit kontaktad av någon av dina kollegor angående detta ärende.

Hej igen,

Vad jag kan se i vårt ärendesystem så har du fått svar från mina kollegor på mejl nu. Hör gärna av dig om det inte stämmer. 

Trevlig helg! 

Tinna

Jag har ett mail från Lotta Glantz 9:34 och ett från Jonathan Stolth igår 15:32 men det är angående andra ärenden. Hoppas ni kan reda ut era mailproblem. Annars får dina kollegor gärna fortsätta i denna tråd så att andra kunder också kan se vad lösningen är.

Andreas Palmay hörde av sig samma dag och tilldelade ärendet Ticket 2055275. Väntar fortfarande på svar, kommer uppdatera här när det finns mer.

För er som följer denna tråd så kommer fick jag ett svar från Cecilia Towner:

Hej,Hur Findity väljer att hantera detta är upp till dem. Vi på Visma Spcs har en statuspage man kan prenumerera på när det kommer till driftstörningar och det vet jag att Findity också har.Däremot hanterar vi buggar lite olika beroende på produkt och fall till fall.De flesta av våra produkter har en sida i vårt forum där vi lägger ut kända fel och aktuella buggar och den kan man välja att följa.Däremot när det kommer till Utlägg har de ännu inte fått en egen sida i vårt forum än då vi inte ville att våra kunder skulle förväxla den med vår gamla trotjänare Resa/Utlägg.Jag lovar att hålla dig uppdaterad när detta problem är löst.Ha en fin dag!