Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Navil Hossain
NY MEDLEM

Artikelvarianter till väldigt många artiklar?

Hejsan alla! 

Jag har ett UF företag som säljer mobilaccessoarer. Dessa accessoarer kommer i 3 paket, och passar till väldigt många mobiler. Endast iPhone 6 - iPhone 13 har totalt 25 varianter, med 3 paket var som totalt blir 75 artiklar. Jag skulle gärna vilja ha både valmöjlighet för paket samt mobilvariant i samma annons. Dock så kan jag tänka mig dela upp de till 3 olika annonser för 3 olika artiklar. Men ändå kommer det att finnas otroligt många varianter för varje paket. Det måste väl finnas ett mer effektivt sätt att utföra valmöjligheten, istället för att skapa så många artiklar och koppla de med respektive artikelvariant?

I bilderna nedan visas artikelvarianter såväl som vad som kommer upp vid försök av köp.  

Skärmavbild 2021-11-30 kl. 22.04.36.pngSkärmavbild 2021-11-30 kl. 22.04.43.pngSkärmavbild 2021-11-30 kl. 22.04.54.pngSkärmavbild 2021-11-30 kl. 22.04.59.png

1 GODKÄNT SVAR
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Navil!

Jag har pratat med mina kollegor på supporten och vi kom fram till att vi gärna vill att du kontaktar oss via telefon eller chatt istället så vi kan få visa dig vilka möjligheter som finns. 

Varmt välkommen att kontakta supporten

Tinna

Visa lösning i originalinlägg

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Navil!

Jag har pratat med mina kollegor på supporten och vi kom fram till att vi gärna vill att du kontaktar oss via telefon eller chatt istället så vi kan få visa dig vilka möjligheter som finns. 

Varmt välkommen att kontakta supporten

Tinna