Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Henry B
MEDLEM

Att dölja pris/be om offert för produkter på webshopen

I dagsläget måste du visa ett pris på produkter du laddar upp på webshopen. 

Men det händer att man inte vill visa ett specifikt pris på en vara. Utan att du vill helt enkelt dölja priset helt (nu måste det stå 0,00 SEK), alternativt vill du att kunden ber om en ''offert''. 

Alltså, kan ni gärna implementera att du kan dölja priser på varor på webshopen. I dags läget måste det stå ett pris, vare sig 0 kr eller 100. 

Prio! 

/Jan B 

4 SVAR 4
Ebba Arvén
COMMUNITY MANAGER

Hej! 

Tack för att du skriver till oss i forumet!

Jag har tagit ditt önskemål vidare internt. Framöver är det smidigast att lämna förslag direkt i produkten. I Webshop finns en "tumme upp" i det högra hörnet där du kan ge feedback. Vi uppskattar verkligen alla typer av synpunkter och förslag. 

Önskar dig en fin vecka. 
/Ebba

PaulinaOlah
SERVICE OWNER

Hej! 

Om du har Webshop + kan du dölja priser för ej inloggade kunder, detta gör du i shopinställningar. Då visas inget pris, istället ett meddelande att "priser visas endast för inloggade kunder". Sen kan du skapa olika inloggningsgrupper och ge dem olika prisavdrag (i %). Är detta något som hjälper dig? 

MVH

Paulina 

Hej

Tack för svar.

Egentligen inte för vissa generiska produkter vill man möjligtvis ha publika priser på. Så som jag förstår det så kan man enbart dölja alla priser för ej inloggade kunder, istället för exempelvis specifika artikelkategorier. 

Google analytics gillar ej när man inte fyller i pris/be om offert..

/Jan

Ok, jag det stämmer, då blir ju alla dolda. Men skulle du då alltså vilja dölja pris eller visa en knapp med "be om offert" för individuella artiklar eller artikelkategorier? Och vad vill du ska hända när dom klickar på be om offert? att ett mail skickas till dig med artikel och mail till dom? 

MVH Paulina