Hej,
Jag har mängder med kunder som säger att de kommer till sidan efter att de betalt "köpet avbrutet".
Många skriver också att de inte har fått något bekräftelse mail och det känns som att det hänger ihop med att de får avbrutet köp tror att det går igenom.
De som inte hör av sig får kanske inte heller nått mail men det är inget man kan veta.
Flyttade nyligen min webshop från enskild firma till AB.
Kontakta mig gärna på kingsdesign_@Hotmail.com
Då det är mycket svårare att följa upp via forumet.
Mvh
Felix
Hej Felix,
Vill bara uppdatera dig lite så du vet att vi arbetar på ditt ärende. Vi väntar på besked och kommer höra av oss när vi fått mer information.
Förstår att det är frustrerande!
/Tinna
Får samma svar från kunder och nu är vi i April 2020 och ni har inte svarat i tråden och då inte löst problemet, eller?
Problemet att ordern går igenom men inte betalningen är borta , men problemet att kunderna får avbrutna köp och att kunder får meddelande om att köpet är avbrutet fast order och betalning gått igenom.
Hej!
@Ulrik_6 Ser att du fått hjälp med detta via vår support och att du har ett ärende hos oss. Vi kommer återkoppla till dig den vägen vidare.
Ha en fin fredag!
/My
Hej , är trött och less på att det inte tas på allvar.
Jag betalar för en produkt som skall funka !
Jag får dagligen mail om kunder som det står att det blir avbrutet köp fast ordern går igenom eller att ordern blir avbruten helt.
Senaste 3-4 dagarna har jag fått säkert över 10 mail om detta problem.
Så jävla tröttsamt efter år! Att det inte är fixat 😪
Hej @Felix Hermansson
Jag håller helt och hållet med dig om att detta är något som ska fungera för dig i din webshop, förstår att det blir frustrerande. Jag kommer öppna upp ärendet hos oss så vi kan felsöka ytterligare, vidare återkoppling kommer ske det hållet.
/My
Hej!
Vi har också haft flera kunder som den senaste veckan fått meddelande om att beställningen blivit avbruten. Dock verkar det som att de kunder som vi haft kontakt med har fått en beställningsbekräftelse från oss.
Hej!
Jag kan nu meddela att vi har genomfört en rad förbättringar för att kunder inte ska uppleva att dem får "köp avbrutet"
Dessa förbättringar gäller både när köpen går igenom och inte.
Det finns gånger då felet fortfarande kan uppkomma och det är då helt rätt. Till exempel om en kund tar för lång tid på sig att genomföra köpet i kassan så kan det bli avbrutet, men då ska inte orden heller gå igenom såklart.
Men skulle ni efter detta fortfarande få kunder som upplever problemet frekvent och att orden trotts det går igenom. Kontakta vår support så kan dem lägga ett ärende.
Ha en fin dag!
/Hilda
Copyright 2023 Visma Spcs. All rights reserved.