Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Leif M
NY MEDLEM

Beställningsbekräftelse skickas inte till angiven mailadress

På sidan Shopinställningar har jag uppdaterat Beställningsbekräftelse, skicka kopia till ...

... men den angivna mailadressen får ingen bekräftelse, den hamnar istället i min egen mailbox som var angiven tidigare.

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Leif!

Vi har försökt att återskapa ditt scenario, men får inte samma fel som du.

Jag skulle vilja att du testar att gå in på en Beställning - fliken Status skickade mejl för att se historiken. Testa här att skicka manuellt till den nya adressen för att se om det slår igenom.

Om problemet kvarstår är du varmt välkommen att kontakta våra duktiga kollegor på supporten så att de kan hjälpa dig felsöka i realtid. Förhoppningsvis fungerar stegen jag beskrivit i texten ovan för dig.

Trevlig eftermiddag och välkommen att kontakta supporten om det inte löser sig /Tinna

Hej,

när jag ser på Status skickade mail ser jag i historiken att det bara gått iväg en kopia till min egen mailadress men inte till den som är angiven att användas, info@xxx

När jag testar att skicka ett mail manuellt via samma sida till info@xxx skickas det dit.

Om jag får en mailadress till dig kan jag skicka en skärmdump.

Hej Leif,

Vi behöver ta detta via supporten som har en annan möjlighet att felsöka än vad vi har här i forumet. Gör så att du slår en signal till supporten, gärna nu på morgonkvisten, så hjälper vi dig i den kanalen istället. 

Välkommen att kontakta supporten

Tinna