Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

kontakta
MEDLEM

Byt till Shipmondo

Hej!

Vi har byt till Shipmondo. Vi har testat kopplingen mellan Shipmondo och Klarna Shipping Assistant och den funkar bra. Men, butikens kassa säger nu  " null. " Fel! Kan du kolla på detta, tack?

9 SVAR 9
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @kontakta 

Tack för att du kontaktar oss. 

Vi vill jättegärna att du kontaktar programsupporten för Visma Webshop för att få en bättre bild av hur du jobbar innan vi kan rådgöra om varför det blir "null". 

Välkommen att kontakta programsupporten

/Tinna

@Tinna Gunnarsson  skrev:

Hej @kontakta 

Tack för att du kontaktar oss. 

Vi vill jättegärna att du kontaktar programsupporten för Visma Webshop för att få en bättre bild av hur du jobbar innan vi kan rådgöra om varför det blir "null". 

Välkommen att kontakta programsupporten

/Tinna

Hej!  

1000005049.jpg

Jag ringer, men det finns ingen som svarar 

..m

Jag pratar om detta. Ring mig gärna 

Hej igen @kontakta 

Jag har bett en kollega att kontakta dig. 

MVH TInna

kontakta
MEDLEM

Hej @Tinna Gunnarsson . Jag missade samtalet.  Kan ni ringa mig igen? Tack på förhand! 

Hej @kontakta 

Jag har fått information om att vi ringer dig igen och hör du inget idag så får du kontakta oss imorgon bitti. Kontaktuppgifter hittar du här

Ha en fin eftermiddag 

/Tinna

kontakta
MEDLEM

Hej @Tinna Gunnarsson  det är pinsamt.  Pratade med 2 av dina kollegor.  De båda fick åtkomst koden,  men inget har hänt. Hur ska vi få betalt om ingen gör inget??

Hej @kontakta 

Jag ser i vårt ärendesystem att du har ett pågående ärende hos oss och min kollega har skickat ett mejl till dig för en stund sedan. Om du inte redan har gjort det så besvara gärna mejlet så vi kan fortsätt arbeta med ditt ärende. 

När vi kommit fram till en lösning kommer mina kollegor på supporten att kontakta dig. 

Ha en fin dag

/Tinna