Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

ludvigbjarkhed
NY MEDLEM

Domän

Har problemet att när jag skriver in min domän på Google (diretech.se) så kommer jag till https://www.yourvismawebsite.com/dire-tech-uf oavsett hur mycket jag ändrar CNAME / A-pekare i DNS inställningarna hos min domänleverantör. 

Tänkte kolla om någon vet hur man löser detta så det inte spelar någon roll ifall man skriver www.diretech.se eller diretech.se utan man ska alltid komma till samma domän som ska stå högst upp (diretech.se)

1 GODKÄNT SVAR
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @ludvigbjarkhed

Välkommen som ny forummedlem 🙂

Vet inte om det var något tillfälligt fel men jag tycker att det ser ut att fungera nu. Testa att du söker på din domän både med och utan www.

Får du inte det att fungera är det bara att höra av dig igen så hjälper vi dig gärna. 

//Tinna

Visa lösning i originalinlägg

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @ludvigbjarkhed

Välkommen som ny forummedlem 🙂

Vet inte om det var något tillfälligt fel men jag tycker att det ser ut att fungera nu. Testa att du söker på din domän både med och utan www.

Får du inte det att fungera är det bara att höra av dig igen så hjälper vi dig gärna. 

//Tinna

Hej, tack så mycket!

Fortfarande när man skriver in diretech.se så kommer man till https://www.yourvismawebsite.com/dire-tech-uf som domän i sökfältet.

När man skriver in www.diretech.se så står det att domänen inte är säker

Tack på förhand

Hej ludvigbjarkhed!

När jag testar att göra detta hos mig så kommer jag in till rätt domän och får inget meddelande om att sidan inte är säker.

Jag rekommenderar att du testa att rensa cache och starta om webbläsaren för att se om det eventuellt kan ordna upp det.

Om problemet kvarstår så rekommenderar jag att du kontaktar våra duktiga kollegor på supporten som har möjlighet att koppla upp sig och felsöka direkt i din miljö.

Önskar dig en fin helg!

/Tinne