Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Storeowner
MEDLEM

Epostformulär i visma webshop /visma webshop +

Går det idag att skapa ett epost formulär i webshop/webshop+? Om JA, går det i detta epost formulär själv ange vad som måste fyllas i?  (T ex som en inloggnings förfrågan för kunder där de måste ange företagsinformation mm).

9 SVAR 9
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

Ja det finns en formulärfunktion i Visma Webshop, klicka här för att läsa mer om hur den fungerar.

Tack, nu hittade jag hur man lade till flera rader.
Ställer även frågan - går det att koppla ett e-post formulär till en bild?
Tack på förhand!
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

Du kan länka från en bild till ditt formulär som man skapat på sidan om det är det du tänker på.

Klicka på bild - Redigera - Länk.

/Patrik

Hej Patrik,

är inte riktigt helt med på hur det skulle fungera, men det verkar på ditt svar som det skall gå och hoppas på det.

Jag har ännu inte visma webshop,  utan bara visma website free, går det du beskriver även att göra där?  

Tack på förhand!
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Krantzen!

Ja, samma funktionalitet gällande formulär finns i Website Free

Tack för ditt inlägg

Hej,

nu kikade jag in på det Patrik beskriver, Klicka på bild - Redigera - Länk. och hur får man in ett epost formulär här? Går inte, det enda man kan göra är att koppla med en intern sida, extern sida eller en epost. Jag vill helst inte ha en synligt formulär på t ex en annan av sidorna. Extern sida vill jag komma ifrån och epost är inte aktuellt. Finns det någon skriven instruktion på hur man gör detta, jag har sökt både via hjälpen och på andra visma sidor men finner inget. Eller är det så att det är de här tre alternativen och går inte att göra som jag önskar? Tack på förhand!
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Krantzen.

Det är det sistnämnda, går inte att göra som du önskar. Att länka på en bild så måste formuläret ligga på någon av sidorna.

/Patrik
Storeowner
MEDLEM

Går det att länka till en dold sida? 

Tack på förhand!
Adelina Aliu
ANSTÄLLD

Hej!

Ja, du ska kunna länka till en dold sida.

/Adelina