Ser att detta är ett kännt fel, vill bara berätta att det påverkar EDGE också. Firefox fungerade men inte de övriga.
Hej Louise!
Tack för att du gör oss uppmärksamma om detta. Vi tar en titt på det också.
Med vänlig hälsning
Lisa
Hejsan,
Hittade ni någon lösning på detta? Jag kollade just FBs debugger tool och linknade verktyg på LinkedIn. Det visar sig att og tags (image tags) inte finns på sidan. Det betyder att FB och LinkedIn inte kan läsa av att det finns en bild på framsidan.
Om det inte kan byggas in automatiskt så vore det ju fint man kunde lägga till dessa liksom man kan lägga till meta tags? Mvh, Eva-Lotta
Hejsan!
Felet som ordinarie tråd avser handlar om ett fel med inläsningar av bilder i vårt program Visma Webshop, detta är nu löst.
Jag är inte helt med på din frågeställning dock, menar du att en bild på framsidan i din Visma Website inte syns när du länkar till denna på Facebook/Linkedin? Du får gärna återkomma med lite mer information så tar jag det en vända till. 🙂
/My
Hej!
Ja ha 🙂 Tack för svar ändå.
Ja det blir ingen bild publicerad med länken. Enligt FB och LinkedIn developer resources betyder det att sidan saknar en image kod så att säga. Vore detta en vanlig html sida så kunde jag ju själv skriva en... men det går ju inte här.
Tack på förhand!
Eva-Lotta
Hej igen Eva-Lotta,
Detta ska inte vara några problem att lösa, jag kommer skapa ett ärende på detta så kan vi se vad som gör att det inte går. Vi återkommer direkt via mejl till dig. 🙂
/My
Copyright 2023 Visma Spcs. All rights reserved.