Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Fontfärg och betalsystem

Font färg och betalningssystemFörsöker få ihop webshop sidan nu. Har tagit en av eran standardteman, men kan man byta färg på själva fonten? Bakgrunden som jag tog var den gråskaliga träplanka och fonten blir orange, inte riktigt det jag vill ha. Och när jag kollar på betalning. Finns inte kortbetalning och bg/pg?

1 SVAR 1
Jan Wester
UTFORSKARE

Hej, kortbetalning finns absolut både via nets och payson. Men båda är ganska dyra i drift och kräver en hel del arbete att komma igång med så det är inget enkelt val. Du ska kunna hitta utförlig information om båda sätten i webshopen när du arbetar med den. Förskottsbetalning till PG/BG är ett betalsätt du konstruerar själv. Du kan också enkelt ha ett betalsätt där du mailar faktura samma dag som du skickar. (Gör då direkt faktura av skickade ordrar och maila iväg dem). 

Ett tips är att titta på andras hemsidor, det ska finnas en lång lista med exempelsidor byggda i Visma webshop. Vår är en av dem, lägg några varor i korgen och påbörja utcheckning så ser du betalalternativen. www.slattergubben.se 

/Janne