Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
NY MEDLEM

Indrag av text på webbsida

(uppdaterad av My Janhall MODERATOR ‎2021-01-11 16:46 )

Hej,

Jag har två olika webbside-adresser. På en webbsida ligger all text dikt an mot "vänsterkanten" (vilket gör att det inte ser snyggt ut varken på skärm eller telefon) medan texten ligger prydligt indragen på den andra webbsidan. Jag önskar naturligtvis hjälp med att få indrag av all text på den webbsida som inte riktigt ser bra ut. Hur gör jag det och är det ens möjligt?

Tack på förhand för hjälp!

1 SVAR 1
MODERATOR

Re: Indrag av text på webbsida

Hejsan! 

Jag tror inte jag är helt med på hur det ser ut exakt men om jag förstår det rätt så har du två olika webbsidor publicerade på två konton hos oss för Visma Website/ Webshop och uppbyggnaden på dessa ser lite olika ut.

Skulle du kunna visa med två bilder kanske? Om du återkommer med skärmklipp på hur du vill att det ska se ut från den ena hemsidan och hur det ser ut idag på den som du inte är nöjd med så blir det lättare för mig att förstå. Du är också varmt välkommen att kontakta oss på supporten via telefon eller chatt om du inte vill publicera bilderna i forumet, då kan vi kika på det tillsammans direkt i dina program den vägen. 🙂 

/My 
​​​