Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Kopplat google analytics, översikten säger tvärtom

Hejsan, jag har kopplat min google analytics exakt som beskrivet men använder GA4 id istället för den gamla typen. Varje gång jag går in på online för att redigera hemsidan så får jag info om att analytics inte är kopplat även om det funkar. Är det en bugg i så fall att den tror det inte funkar även om det i själva värket gör det.

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Elias!

Vad jag vet så ska vi ha stöd för Google Analytics via GA4 ID men du får gärna höra av dig till mina duktiga kollegor på supporten även i detta ärendet. Funderar på om ditt val av webbläsare kan hänga ihop med detta felet? 

Hoppas det löser sig och att du får en bra dag!

Tinna

Fd medlem
Inte tillämpbar

Webläsaren är inte problemet då det sker på alla mina olika webläsare. Det funkar med GA4 ID men er service anser att det inte funkar. Det känns super konstigt då jag ser info på google analytics men på översikten säger den nej. Jag har använt google chrome, brave, opera och alla säger lika dant att det inte funkar när det funkar perfekt som det ska.

Hej igen!

Då slutar jag att skylla på din webbläsare 🙂 

Men hör med kollegorna på supporten för de har så mycket bättre koll på detta och bättre möjligheter att felsöka än vad jag har här i forumet. 

/Tinna