Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
NY MEDLEM

Payson faktura eller klarna? - Webshop

Hej!
Är det så att Visma ej stödjer payson faktura eller klarna faktura? Och om inte varför? Eller planeras det en lösning i så fall inom vilken tidsperiod?
6 SVAR 6
Highlighted
ANSTÄLLD

Re: Payson faktura eller klarna? - Webshop

Hej!

Det är korrekt att vi inte har stöd för Payson Faktura eller Klarna Faktura. Det kan komma att införas fler betalsätt i framtiden men mer information än så om när det kan bli aktuellt eller vilka betalsätt som kan komma att införas kan vi inte ge nu.

Jag hänvisar dig även till denna tråd där frågan har diskuterats tidigare och där ni gärna kan lägga in era tankar om vilka betalsätt ni vill se stöd för i produkten:

https://forum.vismaspcs.se/visma_spcs...
NY MEDLEM

Hej, så när man bestämt sig för web+ (lagt massa arbete på det så man kan ju inte ångra sig heller) och Payson som har "allt", så visar det sig att ni inte fixar att länka faktura servicen.

......snälla det är ju 2014 och den mjukvara som behövs för att få det att fungera är ju bara någon dags arbete högst...........ligger det en politisk hund begraven eftersom detta önskemål nu varit uppe I mer än ett år????+

Thore
NY MEDLEM

det tar inte 2 år att implementera payson faktura!
lägg in det nu
tj
NY MEDLEM

fakturabetalning?

Hej allihopa!

Jag vill lyfta i denna tråden att vi sedan ett tag tillbaka stödjer Payson Faktura i Visma Webshop. Jag hoppas att det underlättar för er i ert arbete med webshopen. 

Ha en fin kväll!

/Lovisa