Hej,
Jag råkade radera RSS-flödet på fliken "nyhetsflöde" i Website Free och vet nu inte hur jag får tillbaka detta. Någon som kan förklara på ett enkelt sett hur men gör. Har aldrig sysslat med RSS Är helt nybörjare på detta, så ta det inte så tekniskt
mvh
Gunilla
Löst! Gå till lösning.
Hej Gunilla!
Efter att du raderat RSS-flödet, har du publicerat sidan igen då? Eller har du gjort andra ändringar som ej är publicerade än?
Det finns nämligen en funktion för att återställa din webbplats, det innebär att din websida kommer att återställas till den för tillfället publicerade versionen och de ändringar du gjort som just nu är opublicerade går förlorade. Min tanke är att använda den återställningen om du inte hunnit publicera ändringen än, för då bör även RSS-flödet återställas tänker jag. Men vill inte rekommendera det om du gjort andra större ändringar som kan gå förlorade. Kan detta vara en lösning som passar?
/My
Hej o Tack
Jag har publiserat websidan utan dessa länkar och vågar inte göra något som äventyrar sidan.
Det jag skulle vilja veta är hur jag får RSS länkar från sidor, har försökt att hämta från Skatteverket, men får det inte att fungera. Skulle behöva en lite skola i hur man gör. För att lägga in dessa skall jag nog kunna göra , om jag bara hade fått till RSS lämkar på de sidor som jag vill ha.
//Gunilla
Hej Gunilla!
Om jag förstår dig rätt så vill du ha hjälp att hitta länkar från andra företags sidor och detta är inget vi kan hjälpa dig med. Dessa länkar ska finnas tillgängliga på de sidor du är intresserad av och behöver du hjälp att hitta dem hos till exempel Skatteverket så är det Skatteverket som du behöver prata med
Önskar dig en fin dag! /Tinna
Copyright 2023 Visma Spcs. All rights reserved.