Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Responsiv sida blir inte bra

Hej, vi har nu bytt till responsiv sida, problemet är att allt blir helt fel (även fast det ska anpassa sig). Vi vill endast ha en datorsida och när man går in på en mobil ska man komma till den. Mobilsidan är olika beroenden på mobil, och det blir då omöjligt för oss att se vad som blir snyggt och inte. Exempelvis på min iPhone 6 så blir bilden under headern bara halva?(så ser det inte ut på datorn) Varför finns inte menyn under headern? Den finns uppe i hörnet av någon konstig anledning, jag hittade inte menyn i början och hur ska jag då vänta mig att kunderna stannar kvar och letar efter de där små strecken i vänster hörn som också endast syns när man tryckt ner cookies? Är det detta jag betalar för visma webshop plus, att det Inte på något sätt går att välja hur jag vill ha det, nu känns det som att jag betalar för saker som blivit dåligt uppdaterade.

1 SVAR 1
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Signe

Anledningen till detta är förmodligen för att du har aktiverat iframe hos din domänleverantör. Detta är något vi inte stöder och försämrar användarupplevelsen. För att få din sida responsiv behöver du inaktivera iframe genom att kontakta din domänleverantör.
Eftersom att du använder dig av Binero så har vi letat upp nedanstående dokument som beskriver inställningarna som behöver ändras:
https://www.binero.se/guider/webbplats/webbplatsinstallningar/vidarebefordring-av-bes-kare

Med Bineros hjälp bör du kunna ändra detta. Vänligen återkom om det inte skulle lösa ditt problem. 

Mvh
Robin