Nu börjar jag bli lite trött på att det inte händer något på många saker som vi användare av Webshop +. Det är så många småsaker som är standard på alla andra webbshoppar men finns inte fast många har frågat i år om dessa! Här 'r några jag tycker är helt knäppt att dom inte finns!
1. "Mina sidor" kunderna kan inte gå in och kolla sina egna uppgifter se historik och ändra lösenord!
2. Har kunden glömt sitt lösenord så finns det inte en knapp glömt lösenord utan dom måste kontakta oss och det tar mycket tid för en sak som borde vara ordinarie!
3. Sidlayout, det är också väldigt irriterande att man inte kan göra egna layouter utan måste välja mellan dom som finns, det är varje gång man skall göra en ny sida som man saknar att kunna göra den som man vill.
4. Att det finns begränsningar på hur många menyer och under menyer man kan ha!
5. Att man inte kan ladda upp PDF och andra filer för nedladdning.
6. Vi skulle ha shopen så både våra återförsäljare och privatkunder skulle kunna handla men det var så många problem så det gick inte att göra utan att något korsade med att någon av parterna fick se något dom inte skulle och tvärtom.
Jag hade nog kunnat göra en 10 punkter till men dessa är ju en självklarhet på varje webbsida!
Jag kommer nog att börja leta efter alternativ som har koppling till Visma för detta står bara och stampar utan att det händer något!
Copyright 2023 Visma Spcs. All rights reserved.