Hej Erik!
Vi är medvetna om att det har gått långsamt med utvecklingen av Website/Webshop i några månader nu, i alla fall om man tittar på vad som har synts för användarna. Vi har gjort mycket bakgrundsjobb för att förbättra både säkerheten och prestandan, och det är givetvis ett pågående arbete.
Angående dina punkter så ska jag försöka bemöta dem så gott jag kan.
Valutahanteringen är något vi har diskuterat mycket fram och tillbaka, och det enda som stoppar oss där är att samtliga ekonomiprogram inte stödjer detta ännu. Därför har vi inte velat släppa valutahanteringen. Men det ligger i vår planering, dock vet vi inte när.
Nya typsnitt är inga problem så länge dem stöds i samtliga webbläsare. Återkom gärna med vilka typsnitt du saknar så får vi kolla om vi kan lägga till dem.
Facebook pixel är tyvärr ingenting som vi stödjer i dagsläget, men vi noterar att önskemålet finns.
Nyhetsbrev är också någonting som vi har diskuterat mycket och som vi också tycker är en bra idé, men det som stoppar oss med det är att vi först och främst måste förbättra vår kundinloggning. Under tiden så kan vi tipsa om följande tjänst:
https://www.getanewsletter.com/Detta är en gratislösning för nyhetsbrev som en del av våra kunder använder.
Bättre mobilversion är på väg i och med att vi håller på att göra om hela lösningen till 100% responsiv. Vi arbetar just nu med att säkerställa kvalitén och om allt går som det ska så kommer produkten vara helt responsiv inom några veckor.
Popup rutor är dessvärre ingenting vi har diskuterat, men vi tar givetvis åt oss av det.
Vad gäller modernare design så undrar jag hur du menar då. Är det fler teman du är ute efter eller vad tänker du på?
Tack för mycket bra konstruktiv kritik och input.
Med vänliga hälsningar,
Marcus Fjordevik