Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Vår hemsida funkar endast från vissa webbläsare

Hej! Vi har skapat en hemsida hos visma men vi får klagomål från våra kunder om att den inte fungerar via alla olika webbläsare. Vi har kommit fram till efter egna undersökningar att man endast kan köpa våra produkter om man går in på hemsidan via Google eller firefox. Detta gör att vi tappar en hel del kunder som använder safari etc. Kan man lösa detta? Ytterligare ett problem vi stött på är att hemsidan inte fungerar via mobil eller surfplatta. Även detta är ett stort problem för oss. Hur löser man dessa problem? Mvh Emilia På veganboxes. Vår hemsida heter veganboxes.se

2 SVAR 2
Khedron Wilk
CHAMPION

Använder inte Visma website själv men när jag provade att titta på er sajt så verkar det som att om ni använder något (dvs, det finns på hemsidan eller hela hemsidan räknas som något) som blockeras av  annonsblockerare och/eller social media-blockerare. Med sådana aktiva tar det evigheter att få något innehåll. Utan går det helt ok. Har inte kollat av exakt vad/vilket innehåll som räknas som annons/skräp/spårning men det är kanske något att utgå ifrån?

Stryk det. Tycks inte som det var det verkliga problemet när jag provade, snarare min internetförbindelse som spelade mig ett spratt.

Nytt svar:  Fungerar bra för mig. 🙂  Testat i Safari (Mac OS).
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej

Problem som uppstår för era besökare beror med största sannolikhet på att ni lagt in en så kallad iframe hos er domänleverantör. Detta är inget vi stöder. Ni behöver kontakta er domänleverantör och plocka bort detta så ska sidan fungera i alla webbläsare och olika skärmar.

Mvh
Robin