Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

EliasAxonov
MEDLEM

Webbshop 403 error

Hallå!
När jag laddade in min sida med den publika adressen så ser jag att jag får många errors. Dessa känns komma från att sidan tror jag är inuti Visma Online och inne som admin och försöker ladda samma filer på den publika sidan. Jag blev även utelåst från sidan helt och hållet med en 403 error som gjorde att jag inte kunde se sidan alls. Jag stängde av cachen och sänkte antalet errors med cirka 50 stycken. Beter sig väldigt skumt. Får inte samma problem på Edge som jag får i Brave. Ger stark känsla av att när jag loggat in på visma så börjar den ge mig errors men är inte hundra. Vill gärna veta mer om problemet.

Webbläsare: Brave (Chromium)

Capture.PNG

1 GODKÄNT SVAR
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej,

Jag har hört mig för lite gällande detta och fått input på att det eventuellt kan bero på ditt val webbläsare. Blir det samma sak om du provar i Google Chrome? 

För att hjälpa dig på bästa sätt så rekommenderar vi att du vänder dig till supporten så hjälper vi dig gärna i den kanalen istället. 

Välkommen att höra av dig! 

Tinna

Visa lösning i originalinlägg

2 SVAR 2
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej,

Jag har hört mig för lite gällande detta och fått input på att det eventuellt kan bero på ditt val webbläsare. Blir det samma sak om du provar i Google Chrome? 

För att hjälpa dig på bästa sätt så rekommenderar vi att du vänder dig till supporten så hjälper vi dig gärna i den kanalen istället. 

Välkommen att höra av dig! 

Tinna

Jag har testat använda Google Chrome precis utan några errors. Det som är intressant är att både Chrome och Brave i mitt fall är byggda på samma plattform Chromium. Känns väldigt konstigt att det skulle vara någon skillnad alls. Ska kolla om problemet kommer upp på Chrome eller inte i framtiden.

Tack för hjälpen!