Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Johan-Elias
MEDLEM

Webshop integreras inte med E-ekonomi

Hej, vi har ett problem där Visma e-ekonomi inte verkar integreras med Visma webbshop. De artiklar vi lägger upp i E-ekonomi dyker inte upp i webbshop, samt så får vi en förfrågan varje gång vi loggar in i E-ekonomi om vi vill integrera med webbshop (vilket vi accepterar varje gång vi går in). 

Vi bytte till E-ekonomi i höstas, innan det hade vi visma administration 2000 (tror jag), och då fungerade det att integrera artiklar från redovisningsprogrammet till webbshop. Jag vet inte om det är för att vi har bytt som integrationen inte vill fungera. 

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Johan-Elias 

Tack för att du hör av dig till oss i forumet. 
Vi ska självklart hjälpa dig att fixa så integrationen mellan VIsma eEkonomi och din webshop funkar som den ska. 
Det finns ett par saker du kan testa och hjälper inte det så behöver du slå oss en signal.

Börja med att se om det blir någon skillnad när du byter webbläsare, får du upp frågan om att integrera till webshop då? Du kan även testa att slå av integrationen och lägga upp den igen, problemet blir dock att om du har lagt upp egna frakt- och betalsätt så kommer dessa försvinna och du behöver lägga upp dem på nytt.

Skulle det bli samma fel i en annan webbläsare och att du väljer att slå av integrationen (det gör du under Inställningar - Företagsinställningar - Grunduppgifter) så är det bättre att du ringer supporten så kikar vi på det direkt.

Lycka till och om du behöver kontakta supporten finns kontaktuppgifterna här.

//Tinna