Fd medlem
Inte tillämpbar
2018-07-28
21:57
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2018-07-28
21:57
Ändra order som importerats från Webshop - eEkonomi
Jag har just öppnat upp min webshop och fått första ordrarna. Vips finns de i Eekonomi och en faktura verkar skapas direkt, men hur gör jag om kunden mailar och vill ta bort en vara eller om jag märker att ngt har utgått och vill ta bort en rad ? Hur ?
Mvh Jennifer
Mvh Jennifer
Svara
3 SVAR 3
Fd medlem
Inte tillämpbar
2018-07-30
08:43
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2018-07-30
08:43
Hej Jenco!
När du har fått in webshopsordern i eEkonomi så kan du klicka på Öppna, då skapas direkt en faktura med de artikelraderna som finns på ordern.
Längst ut till höger kan du nu välja att ta bort de artiklar du inte vill ha genom att klicka på minus-tecknet. Du kan även här klicka på plusset för att lägga till en ny rad och lägga dit en annan artikel, om du så önskar.
Hoppas detta hjälper dig vidare!
Ha det gott! 🙂
/Sanna
När du har fått in webshopsordern i eEkonomi så kan du klicka på Öppna, då skapas direkt en faktura med de artikelraderna som finns på ordern.
Längst ut till höger kan du nu välja att ta bort de artiklar du inte vill ha genom att klicka på minus-tecknet. Du kan även här klicka på plusset för att lägga till en ny rad och lägga dit en annan artikel, om du så önskar.
Hoppas detta hjälper dig vidare!
Ha det gott! 🙂
/Sanna
2018-07-30
09:25
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2018-07-30
09:25
Jag har haft kontakt med support idag .. har ingen annan knapp än skicka faktura med epost
2018-07-31
07:27
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2018-07-31
07:27
Hej Jenco,
Jag ser också att du var i kontakt med supporten igår, vi kommer fortsätta att återkoppla direkt till dig därigenom.
Ha det fint!
/Theodor
Jag ser också att du var i kontakt med supporten igår, vi kommer fortsätta att återkoppla direkt till dig därigenom.
Ha det fint!
/Theodor