Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Lovisarojd
MEDLEM

Ändra ordning på verifikationer i projektstatistik

Hej, under rubriken "projekt" i Visma eEkonomi smart har vi tidigare sett all statistik i kronologisk ordning, men nu har jag råkat trycka på en av rubrikerna "Ver.nr" eller "Beskrivning", så att det inte är i tids-följd längre. Går det att komma tillbaka till det på ngt sätt?

3 SVAR 3
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej Lovisarojd!

 

För att få tillbaka statistiken i kronologisk ordning så klickar du på Ver.nr tills den lilla pilen till höger pekar nedåt. Då kommer dina verifikationer att komma i kronologisk ordning, den verifikation du skapade först i projektet hamnar då längst ner i listan medan den senaste verifikationen hamnar högst upp.

 

Om du har fler frågor är du varmt välkommen att återkomma till oss här i forumet!

/Tinne

Hej, 

 

Det förstår jag. Men det stämmer ju inte, eftersom att vi har olika verifikationsserier. Dessutom dyker ju föregående års verifikationer upp som har högre ver-nummer överst. 

Hej! 

Jag tror att det blir bäst om du hör av dig till våra duktiga kollegor på supporten där vi även har möjlighet att koppla upp och kika tillsammans med dig. Så hjälper vi dig vidare i den kanalen istället. 

 

Välkommen att höra av dig! 

TInna