Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Tom Carlson
NY MEDLEM

Ändra uppgifter för flera kunder

Vår förening har nyligen bytt från Visma Förening till Visma eEkonomi Förening. Nu vill jag ändra betalningsvillkor för flertalet av våra medlemmar. I Visma Förening fanns funktionen Massuppdatera. Finns det något motsvarande i Visma eEkonomi. Vill ju helst slippa redigera var och en av flera hundra medlemmar. Mvh Tom

1 GODKÄNT SVAR
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Tom,
I Visma eEkonomi använder du programmets exportfunktion för att göra en massuppdatering. Jag bifogar en film samt ett utdrag ur den skrivna hjälpen som visar hur du ska göra. 

Video Massuppdatera register

Skriven hjälp, uppdatera kundregister

Hoppas att detta kan hjälpa dig och om det uppstår några frågor eller funderingar på resans gång så är du alltid välkommen att höra av dig antingen till oss i forumet eller till våra kunniga kollegor på supporten

/Tinna

Visa lösning i originalinlägg

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Tom,
I Visma eEkonomi använder du programmets exportfunktion för att göra en massuppdatering. Jag bifogar en film samt ett utdrag ur den skrivna hjälpen som visar hur du ska göra. 

Video Massuppdatera register

Skriven hjälp, uppdatera kundregister

Hoppas att detta kan hjälpa dig och om det uppstår några frågor eller funderingar på resans gång så är du alltid välkommen att höra av dig antingen till oss i forumet eller till våra kunniga kollegor på supporten

/Tinna