We use cookies to collect information on your interaction with our website and combine this with the data you provide us to build a profile so we can show you content tailored to your interests. By accepting, you allow us to collect and process your personal informationas described here.
Hej, Jag skulle vilja att Status ändras till Skickat till bank efter att man har inkluderat leverantörsfakturan i en LB-fil. Under mellantiden fram tills att fakturan är status betald så vet man ju inte om betalningen är på väg till leverantören eller inte. Så om leverantören hör av sig och undrar eller om jag får en påminnelse så är det onödigt mycket arbete att kontrollera om fakturan redan ligger för utbetalning i banken.
Dessutom undrar jag hur ni har tänkt att jag ska kunna få med kreditfakturor i LB-filen?
även en faktura som betalts direkt från bank, borde inte vara med när det kommer upp en "det finns fakturor som inte skickats till bank, glömmer man bock av så skickas den iväg igen mvh/ejvor
är du säker? på min sida kom den upp som 0.- men den kom med, så jag gjorde en lb-rutin på bara den som jag sen deletade, innan jag lade in fler fakturor som jag sen skickade iväg.