Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Artikeletiketter eEkonomi - hur många kan jag lägga in?

Hej, jag har lagt till artikeletiketter, 11st olika och sorterat in mina artiklar i dessa grupper. Men då jag vill söka i rullisten under Artikel-fliken så visas bara 7st. De andra 4 kommer inte fram. Gör jag något fel eller är det ett begränsat antal etiketter som man kan ha?
3 SVAR 3
Fd medlem
Inte tillämpbar

Ingen som har något svar på frågan ovan?

Fanny Örnberg
ANSTÄLLD

Hej Lillemor,

Jag har själv testat att lägga upp 11 olika artikeletiketter i Visma eEkonomi, gått in under Försäljning Artiklar och tryckt på raden Artikeletiketter för att kunna sortera på de olika. Jag kan här se alla de 11 artikeletiketter som jag har lagt upp om jag skrollar ner i listan. Jag har testat detta i Google Chrome, Internet Explorer och Microsoft Edge som webbläsare för att konstatera att det fungerar i de olika. Kanske använder du dig av en annan webbläsare? Du kan även testa att rensa din webbläsare om det inte fungerar för dig att skrolla ner i listan, du kan läsa om hur du gör det i vårt skrivna hjälpavsnitt Hur tömmer jag cache-minnet i webbläsaren. Återkom om det fortfarande inte fungerar för dig.

Ha en fin dag!

/Fanny

Fd medlem
Inte tillämpbar

Tack för svar Fanny, jag använder Safari. Det fungerar nu efter att jag rensat webbläsaren 🙂

Med vänlig hälsning, //Lillemor