Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
CD____1
NY MEDLEM

Avregistrering

Hej. Jag jobbade tidigare på en firma  som var Byråansluten till er. Nu när jag vill logga in sp ligger jag kvar under denna firma. har kan jag ta bort mig då jag vill köpa egna program och priva Eekonomi
1 SVAR 1
VictorMagnusson
ANSTÄLLD

Re: Avregistrering

Hej,

Du ligger upplagd som användare på ett kundnummer och där skulle en Administratör för det aktuella kundnumret behöva plocka bort dig från kontot. Rent krasst är det inget problem att finnas på flera kundnummer, även om jag förstår att du vill bort från det aktuella kundnumret. Här skulle jag rekommendera om möjligt att kontakta det tidigare företaget, då det även borde ligga i deras intresse att inaktivera dig från deras konto.

När du köper tjänsten eEkonomi, kommer du få ett nytt Kundnummer, där du lägger upp samma eller en annan E-postadress. Där kan man sen göra ett val från inloggat läge på Mitt Konto, att man väljer det nya företaget som standardföretag och då slipper du välja bolag när du loggar in (Tar administratören bort dig från det gamla, kommer du inte behöva göra detta), utan kommer då alltid att loggas in i det nya företaget.

Med andra ord, det är fritt fram redan idag att köpa eEkonomi om du skulle vilja det.

Tack för din fråga.

/Victor