Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Mona-Lisa
UTFORSKARE

Bankkopplingen har försvunnit och problem efter att ha bytt fakturaperiod.

Hej

Jag har försökt nå er support (avtal) via mail utan att lyckas - jag blir hänvisad till detta forum med min fråga. Jag hade önskat att  mitt mail hade vidarebefordrats till den enhet som kan svara på min fråga istället. Men i alla fall, min bankkoppling har försvunnit sedan några dagar tillbaka. Det kan ha hänt i samband med att jag bytte fakturaperiod men det är jag osäker på. Jag har kollat med banken men där ser allt ut som det ska. Jag behöver snabb hjälp men har ingen möjlighet att ringa på era telefontider eller chatta på era chattider. Jag har kundnummer xxxxxxx. Hoppas ni kan hjälpa mig snabbt. Ni får gärna maila mig ert svar.

 

Något som också har hänt när jag bytt fakturaperiod (och detta har hänt 2 gånger) är att jag, efter ändringen inte har tillgång till Visma e-ekonomiprogrammet. Jag får felmeddelande som säger att jag ska lägga till mig själv som administratör men det har inte funkat. Till slut fick jag hjälp via supporten för avtal men de sa att jag hade kunna göra det på egen hand genom att lägga till  mig själv som admin. Men nej, som sagt, det funkar inte. Jag skulle önska att ni åtgärdade denna bugg. När jag har uppmärksammat att jag inte har tillgång till programmet så har det hänt på helgen då jag har haft tid att bokföra, men då har jag fått vänta till tisdagen innan jag har fått hjälp. Det tycker jag är mycket dåligt. Sist hade jag planerat att arbeta med bokslutet under hela påskhelgen, men kom alltså inte in i programmet. Nu är detta alltså löst men då har jag problem med att bankkopplingen saknas istället.


Kundnummer är redigerat av moderator Visma Spcs 220511

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Mona-Lisa!

Jag har varit kontakt med mina kollegor på supporten och fått information om att för att vi ska kunna hjälpa dig att lösa detta så behöver vi ha möjlighet att titta på hur det ser ut i ditt program. Du behöver därför ta kontakt med mina kollegor på supporten. Måndag till torsdag har vi öppet mellan kl. 9 - 19 på chatten och du når oss på telefon mellan kl. 9 - 17. 

 

Jag kommer skriva xxxxxxx i din tråd istället för ditt kundnummer då ditt kundnummer är en värdehandling och vi vill ta det säkra före det osäkra.

Välkommen att kontakta supporten

//Tinna