En kund uteblev med betalning av en faktura. Trots påminnelse via sms inkom ingen betalning. Därför skickade jag ut en betalningspåminnelse med en extra avgift. Nu inkom betalningen men när jag ska göra inbetalningen i Visma så kommer inte den extra avgiften med. Hur gör jag så att äen den extra avgiften bokförs? Jag vet att jag kan ändra manuellt men blir osäker om det verkligen blir avgiften som förs in då?
Hej Cecilia!
Ja, visst är det tråkigt med besvikna kunder!
Bytet från Visma Enskild Firma till Visma eEkonomi bas blev en klar nedgradering!
För att få tillstånd att prata med support måste man uppgradera till en dyrare variant.
För att kunna deklarera måste man uppgradera till en dyrare variant.
För att kunna skapa en betalningspåminnelse måste man uppgradera till en dyrare variant.
Eftersom du dessutom skriver att Visma Enskild Firma kommer att utgå har du också tydligt visat att Visma Spcs inte längre är intresserade av småföretag. Frågan är hur länge småföretagare kommer att vara intresserade av Visma Spcs ...Copyright 2023 Visma Spcs. All rights reserved.