Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Juel96
MEDLEM

Bokförda bankhändelser visas som ej bokförda

Under "kassa - och bankhändelser" visas det sex ej bokförda händelser. Men om jag går till "Bokförning - verifikationer" så ser jag at dessa händelserna redan är bokförda. 

 

Är det något här jag har missat eller är det något fel? Det finns hellre inget "sopkorg" ikon bredvid dom ej bokförda händelserna. Går det att radera dom på annat sätt? 

 

Hjälp! 

1 SVAR 1
Agnes Ohrling
COMMUNITY MANAGER

Hej @Juel96 ,

 

Tack för att du skriver in. 

 

Baserat på det du beskriver misstänker jag att det kan vara så att dessa händelser bokfördes innan en bankkoppling var igång och att du nu har fått in händelserna via banken också. Stämmer det? Det du kan göra då är att ånga de tidigare bokförda verifikationerna och sedan matcha bankhändelserna på nytt. 

 

Om det inte fungerar så kan du kontakta oss på supporten så kan vi hjälpa dig att plocka bort transaktionerna. Det kan vi endast göra med ditt godkännande, och det behöver godkännas via ett mejl som vi då skickar till dig.  Ringer du in till supporten så hjälper vi dig vidare med det därifrån. 

 

Jag hoppas detta hjälpte dig i din fråga. Om jag har missförstått eller om du har några fler frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att höra av dig i tråden igen.

 

Önskar dig en fortsatt fin vecka!

 

/Agnes