Hej!
Avtalsfaktureringen genom "Återkommande fakturor" fungerar inte på natten när man skall fakturera i annan valuta än SEK.
Efter 23:59 och t.o.m. kl 01:41 så säger ert system att man inte får fakturera ett framtida datum trots att datumet är t.ex. 2021-10-07 och klockan är 00:02 då tillåter den inte fakturadatum 2021-10-07 pga. utländsk valuta.
Sätter man 2021-10-06 då har ni validering som kräver att fakturadatumet är dagens eller framåt.
Sätter man 2021-10-08 då får jag spara avtalsfakturan, men får felmeddelande när jag försöker skicka då systemet försöker sätta om fakturadatum till 2021-10-07 och inte får det av samma orsak som jag.
Hoppas ni kan lösa detta! Det kanske bara är fel datum på servrarna då de står i ett annat land eller liknande?
Hej!
Jag har bett en kollega på supporten att ta kontakt med dig så besvarar vi dina frågor i den kanalen istället.
Ha en fin dag!
Tinna
Hej! Jag behöver ingen hjälp, jag ville bara rapportera en bugg här & vill ni hjälpa mig så rättar ni till detta så att man kan jobba 24/7 i ert system 🙂
Tack på förhand!
Copyright 2023 Visma Spcs. All rights reserved.