Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

eldrim
MEDLEM

Buggigt att matcha fler än en bankhändelse till en bokföringspost

Kinto Share drar alltid två separata dragningar för hyra och bränsle när man leasar bil av dem så jag måste matcha två bankhändelser till ett kvitto. Detta har funkat bra förut, men senaste tiden så kommer man inte vidare till nästa händelse när man bokfört en sådan post, utan ligger kvar på bankhändelsen och måste stänga ner fönstret för att börja om i bankhändelselistan.

Så här ser det ut efter händelsen är bokförd.Så här ser det ut efter händelsen är bokförd.

10 SVAR 10
Gunilla-57
UTFORSKARE

Jag har samma problem och har varit i kontakt med supporten idag, som har lagt det som ett ärende.

/Gunilla

eldrim
MEDLEM

Detta händer nu på varje post. Även de vanliga. Mkt irriterande.

Ebba Arvén
COMMUNITY MANAGER

Hej @eldrim

Tack för att du kontaktar oss via forumet.  Jag förstår att det är frustrerande. Vi har undersökt hos oss men lyckas inte återskapa problemet. För att undersöka detta vidare skulle vi gärna vilja koppla upp oss mot din skärm. Kontakta gärna oss via telefon när det passar dig. 

Jag önskar dig en trevlig helg! 
/Ebba

Hej Ebba!

Jag hade kontakt med supporten (Eva) som kopplade upp sig och lade ett ärende på detta.

Tror att du kan kontrollera detta ärendet där,

Trevlig Helg!

/Gunilla

Hej @Gunilla-57!

Tack snälla för att du flaggar! Vi har sett ditt ärende men behöver lite mer kött på benen för att fastställa vad som är fel. 

Tack så mycket och ha en fin helg du med! 🌞
/Ebba 

Hej Ebba!

Vad behöver man för mer kött på benen för att kunna fastställa problemet?

Fortsatt trevlig helg!

/Gunilla

Ibland kan vi behöva olika scenarion att undersöka för att hitta roten till felet. I denna tråd exempelvis har alla har olika scenarion om vi kollar olika parametrar på "baksidan".

Jag såg att @brahe-media redan hunnit kommentera nu att det verkar ha löst sig. Jag håller tummarna att det har gjort det för er andra också! 😁 

Tack för ert tålamod! 
/Ebba 

brahe-media
MEDLEM

Jag har samma problem, jag får flera inbetalningar dagligen via bankgiro. För att kunna ha bättre koll på försäljningen gör jag en enskild händelse för varje kund. Så jag får ett belopp som jag delar upp i flera händelser. Men det fungerar inte längre och jag kan därför inte bokföra de händelser som jag gjort tidigare. När jag klickar på ny händelse så fastnar UI och inga alternativ kommer upp. Man måste då avbryta. Hur många gånger jag än försöker så går det inte. Jag har även provat att rensa data i webbläsaren och provat andra webbläsare men samma fel. Hoppas det kan lösas på måndag då det är sista dagen för momsredovisning. (Jag vet jag kunde varit ute i lite bättre tid 😛 )

Hej igen! Efter att inte ha fungerat fredag-söndag så fungerar det Idag som vanligt igen. tack!

Hej! 

Tack för din fråga och för att du återkopplade om att det löst sig! Jag håller tummarna att det gjort det även för våra andra användare här i tråden som haft samma problem. 😀 

Jag önskar dig en fin vecka! 
/Ebba