
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Det finns verifikationer på det nuvarande räkenskapsåret efter det angivna slutdatumet.
När jag registrerade räkenskapsåret så valde jag fram till 31 dec 2019. sedan vet jag inte hur det ändrades själv till 31 dec 2020 vilket är fel då 1 januari 2020 är ett nytt räkenskapsår. Så jag försöker ändra räkenskapsåret men det står så här (Det finns verifikationer på det nuvarande räkenskapsåret efter det angivna slutdatumet.) så jag gick under verifikation för att ändra det då jag råkade bokföra en levfaktura som blivit utbetald den 30 dec men jag bokförde 2 januari.
MEN jag har inget möjlighet till radera eller makulera och har skapat 4 st korrigeringar och det blivit kaos och fel i bokföringen. Hur ska jag gå tillväga nu? På era videor syns att det finns möjlighet att redigera en verifikation eller makulera eller ta bort ( jag har inte 1930, 2440 eller 1510) vad är felet?
mvh
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Har du någon redovisningskonsult som kan hjälpa dig? Att reda ut detta här kräver mer information.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Håller med Per. En konsult löser detta utan problem för dig. Lätt att det blir rörigt med alla rättelser och svårt för oss att bara guida i text i såna här fall.
Det vi som konsulter gör är att kolla i kontoanalysen under menyvalet Bokföring. Där får man en överblick om vad som blivit fel och kan backa det.
Mvh
Lovisa
Lovisa Ljungvall
4L Ekonomi AB
0522-650100
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej!
Nu läste jag din fråga lite tydligare och tror att du måste få hjälp av supporten på VIsma. Förhoppningsvis kan de radera alla transaktioner du gjort nu i januari och sen kan du ändra räkenskapsår.
Mvh
Lovisa
Lovisa Ljungvall
4L Ekonomi AB
0522-650100
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej,
Precis som Lovisa skriver så behöver du ta kontakt med supporten så hjälper de dig att göra en omstart för jag tror att det är det som krävs här.
/Tinna
