Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

akelun
MEDLEM

Driftproblem med kundfakturor i eEkonomi

Hej!
Jag kom hem vid 16-tiden och skulle registrera de sista kundfakturorna inför årsbokslutet idag. 
Varken att skapa ny faktura eller ta upp en som ligger i utkast går. Den står bara och snurrar. 😞
Däremot kan jag få upp redan skickade fakturor.
Hade velat skriva detta i driftinfo men det kanske bara är anställda som får skapa inlägg där.

Hoppas någon kan lösa detta snarast.

3 SVAR 3
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej @akelun!

Under gårdagen hade vi problem med att det gick långsamt att arbeta i Visma eEkonomi, du kan se mer i inlägget som finns i Driftinformation. Det ska vara löst nu, men om du fortfarande upplever problem kan du först prova att rensa cache och byta webbläsare. Om det fortfarande går långsamt tycker jag att du tar kontakt med mina kollegor på supporten, så fortsätter ni felsökningen direkt i din miljö för att se om problemet finns på annat håll.

Vi publicerar information i Driftinfo och Kända fel där du kan kommentera inläggen, men det är bara anställda som kan skapa upp egna inlägg. Men vi uppskattar verkligen att du vill informera oss när du upplever driftstörningar i programmet, så det går fint att skriva här i Frågor och funderingar om det inte finns någon information under Driftinfo eller Kända fel 🙂

Jag hoppas att du får en fin fredag och helg.

/Tinne

Jag har också problem från och till, igår vid 18 och även nu 14/9 kl 8.45.

Hej @AnnaFr 

Tack för att du hör av dig.  

Vi har inte någon aktuell störning i tjänsten gällande denna programdelen så ett tips är att du rensar cache och om problemet kvarstår kontaktar du supporten för vidare felsökning. 

När vi har pågående incidenter kan du läsa om det under Driftinfo men vi uppskattar såklart att du hör av dig också.   

Ha en fin dag och välkommen tillbaka till forumet framöver. 

/Tinna