Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Jocke - JP Ekonomiservice
VISMA CERTIFIERAD BYRÅ

Driftstopp igen på mejlfakturor

Fick infon från eran support om att ni har drift stop igen på eran tjänst med att mejla in leverantörsfakturor på adressen @autoinvoice.se precis som det var i början av november!

Enligt supporten så har ni vetat om detta nu en tid, varför kommuniceras det inte ut?

Samt när beräknas det vara åtgärdat?

// Jocke - JP Ekonomiservice
5 SVAR 5
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Jocke - JP Ekonomiservice 

Vet inte om det är ett missförstånd men jag tänker att det kanske har en koppling till det lösta felet som du kan läsa mer om i tråden Autentiseringsfel i Visma Online

Upplever du att det fortfarande är problem så kontakta supporten så hjälper vi dig gärna. 

//Tinna

Jocke - JP Ekonomiservice
VISMA CERTIFIERAD BYRÅ

Kontakt har upprättas då flera fakturor försvunnit!

// Jocke - JP Ekonomiservice

Hej @Jocke - JP Ekonomiservice

Du är i goda händer hos vår support och jag håller tummarna för en snabb lösning. 

Önskar dig en trevlig helg. 

//Ebba

paul mwasa
UTFORSKARE

vet inte om det är samma ämne men det har varit STORA driftstörningar hos er denna vecka. dessutom verkar ni gömma er bakom att det inte går att nå er varken via chatt eller telefon. igår fick man nya felmeddelanden och man var tvungen att stänga ner programmet efter bara några få verifikationer. nu senast idag. 220221 vid 14,30 tiden gick det inte att ladda upp bildunderlag. för att säkerställa mig om att det inte var fel i min miljö kontaktade jag office support som bekräftade att min dator var i toppskick. Men nu är det mellan 1-2h väntetid hos er och chatten är stängd. dessutom har ni mage att skicka påminnelse på en faktura som inte tillhör mitt företag. vad är detta??? 

Hej @paul mwasa 

Tack för att du hör av dig till oss.

Enligt den information jag har så har vi inte haft något fel rörande uppladdning av bildunderlag. 

En sak som alltid är bra att göra i en situation som denna är att rensa datorns cacheminne då det kan generera felmeddelanden och behöver därför rensas mellan varven. Vi brukar även be våra kunder att testa om det fungerar via en annan webbläsare. 

Gällande våra väntetid och att chatten var stängd - här vill jag säga att vi gör allt i vår makt för att hjälpa våra kunder på bästa sätt. Om vi behöver stänga en kanal är det för att öppna upp och kunna hjälpa fler via en annan kanal. Jag vill även be om ursäkt om väntetiderna är långa och delvis beror det på att många kunder behöver vår hjälp med sina lönekörningar. Jag kan lova dig att vi och våra kunniga agenter gör allt vi kan för att hjälpa er våra kunder.

Vad gäller påminnelsen som du nämner så kommer vi att ta kontakt med dig per telefon under dagen och säkerställa att allt blir rätt och riktigt. 

Ha fin dag och välkommen tillbaka till forumet. 

//Tinna