Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Highlighted
NY MEDLEM

E-faktura till privatpersoner

Hej!

Tänkte höra om någon vet hur det ligger till med e-faktura till privatpersoner från eEkonomi (Autoinvoice)?
I dokumentationen jag hittar framgår det att det inte går pga begränsningar i tjänsteleverantören (InExchange). "Googlar" man omkring på det hela lite så erbjuder InExchange visst e-faktura till privatpersoner, dock via en underleverantör till dom.

Så min fråga är om någon vet/hört om denna funktion kommer bli verklighet i eEkonomi? Om inte någon, som vet en tredjepart lösning som erbjuder detta?

Mvh Adam

1 SVAR 1
Highlighted
MODERATOR

Re: E-faktura till privatpersoner

Hej Adam! 

Precis som du skriver finns inte möjligheten att skicka e-fakturor till privatpersoner i Visma eEkonomi idag. Jag kommer flytta din fråga till ideér här i forumet så kommer vår utvecklingsavdelning se över det och besvara din fråga om funktionen framåt. 🙂 

Vad det gäller en integration så är det inte omöjligt att en lösning finns hos en utav fåra integrationspartners. Jag kikade på vår integrationskarata till eEkonomi och sökte på e-faktura, fick då upp några alternativ som kanske kan vara ett steg i rätt riktning. Via länken kan du se de olika alternativ jag fick upp och där kan du även läsa mer om dessa. Du är också välkommen att kontakta vår partneravdelning via telefon, så kan vi försöka hitta en lösning den vägen. 

Ha en fin fortsatt måndag!
/My