Hej @Kassör på ideell förening och varmt välkommen som ny forummedlem!
Jag är inte helt med på vad du menar men jag uppfattar det som om en av era medlemmar har gjort ett utlägg till föreningen och att du vill koppla detta som ett bildunderlag till en verifikaktion. Om mitt antagande stämmer så kan du skapa en manuell verifikation och sedan matchar du den under Kassa- och Bankhändelser - Matcha mot ett Övrigt uttag.
Bra att tänka på är att våra program alltid bokför i svenska kronor.
När du matchar en bankhändelse så kan du vid matchningen klicka på Koppla bild och välja en bild du infogat under Inköp - Bildunderlag. Det går också bra att koppla en bild i efterhand, det gör du genom att gå till verifikationen som skapades när bankhändelsen bokfördes. Antingen om du går till Kassa och bankhändelser - klicka på händelsen och på verifikationsnumret, då öppnas verifikationen och du kan ute till höger Koppla bild eller så kan du gå via Bokföring - Verifikationer, leta upp verifikationen i listan - Öppna och ute till höger välja Koppla bild.
Behöver du ytterligare hjälp eller om jag har missförstått din fråga så är du varmt välkommen att återkomma till oss i forumet eller till våra kunniga kollegor på supporten som gärna visar dig i ditt program.
//Tinna