Använder Visma eEkonmi och är faktiskt väldigt nöjd med mycket och framförallt att jag kan sköta allt via en applikation. Problemet är dock er lönemodul, avsaknad av stöd för semesterdagar och hantering av sjuklön gör att jag nu står inför valet att hitta en annan lösning.
Att köra två olika system för bokföring/fakturering/order och lönehantering är inte ett alternativ, för mig då detta sparar mig tid och besvär så därför funderar jag på att byta till någon annan leverantör som erbjuder en "molnbaserad" lösning för samtliga funktioner. MEN jag är som sagt nöjd med allt övrigt så min fråga:
Finns det plan på att i närtid erbjuda en lönemodul till eEkonomi som hanterar det man normalt behöver? Skulle gärna önska ett tydligt svar så det kan avgöra om jag stannar kvar i er lösning eller inte.
Tack!
Kan inte hitta var man lägger 13 % semesterersättning i eEkonomi. Någon som vet?
Copyright 2021 Visma Spcs. All rights reserved.