Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Johnny4
NY MEDLEM

Faktura från Collector bank för andra företag

(uppdaterad av My Janhall MODERATOR ‎2020-08-04 08:38 )

Om jag handlar på Byggmax så kommer fakturan från Collector bank men jag vill ju inte ha statistik på mina inköp på Collector bank eftersom de fakturerar ju för flera företag. Hur gör jag för att redovisa inköpsstatistiken för Byggmax, måste jag betala kontant/kort. Eller kan jag koppla betalningen mot Byggmax som leverantör men då stämmer ju inte bg/pg numret som är på fakturan. Hoppas att ni förstår vad jag menar.

3 GODKÄNDA SVAR

Godkända lösningar
AnnicaL
CHAMPION

Svar: Leverantörsfaktura

Ett tips är att du kallar leverantören för Byggmax / Collector - då får du rätt namn först och har din uppföljning på rätt nivå. 

Visa lösning i originalinlägg

Johnny4
NY MEDLEM

Ja det skulle ju fungera om endast Byggmax använder Collector bank men problemet är att även andra företag också fakturerar via dem.

AnnicaL
CHAMPION

đet spelar ju ingen roll, var och en får ett eget leverantörsnummer och det går bra att ha flera leverantörer med samma bgnummer. 

3 SVAR 3
AnnicaL
CHAMPION

Ett tips är att du kallar leverantören för Byggmax / Collector - då får du rätt namn först och har din uppföljning på rätt nivå. 

Johnny4
NY MEDLEM

Ja det skulle ju fungera om endast Byggmax använder Collector bank men problemet är att även andra företag också fakturerar via dem.

AnnicaL
CHAMPION

đet spelar ju ingen roll, var och en får ett eget leverantörsnummer och det går bra att ha flera leverantörer med samma bgnummer.