Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Faktura saknar verifikationsnummer i Visma eEkonomi

Mitt företag är nystartat och hittills har jag bara skickat en enda faktura samt fått betalt för den. Båda dessa händelser finns registrerade men endast betalningen har fått ett verifikationsnummer. I fakturaöversikten är verifikationsfältet tomt och i verifikationsöversikten syns endast betalningen. Varför är det så och kan det innebära problem för mig?

 

 

 

Den här frågans innehåll har verifierats och uppdaterats av Visma Spcs 2022-06-13.

2 SVAR 2
Roffakab
CHAMPION

Hej

Om du har valt kontantmetoden får dina fakturor inget verifikationsnummer utan bokföring sker vid betalningstillfället och då är allt rätt.

MVH 
Fd medlem
Inte tillämpbar

Åh, så är det ja! Tack så mycket!