Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Helena24
NY MEDLEM

Fakturering - eEkonomi

FAKTURERING: Har tidigare påpekat att det är väldigt omständigt att faktuera flera ordrar i eekonomi. Jag var övertygad om att detta skulle ändras, men nu har jag haft systemet i c.a 9 mån och det är lika illa. Tycker det verkar meningslöst att skriva i detta forum. Kan man ringa och prata med någon som är ansvarig för utvecklingsfrågor?
Många saker som känns omständiga. Men em av dem är att alla fakturor måste markeras med Levererad. När man gjort det åker man långst upp i orderlistan igen och måste scrolla ner. Varför finns inte möjligheten "Leverera och fakturera"?
1 SVAR 1
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Helena! 

Jag vill börja med att tacka för att du tagit dig tid att lyfta förbättringsförslag gällande Visma eEkonomi här på vårt forum 🙂

Om jag förstår dig rätt arbetar du med många ordrar i Visma eEkonomi och hade önskat att det gick snabbare att fakturera ordrarna i eEkonomi. Det finns önskemål om detta sedan tidigare på forumet precis som du nämner, jag ser även att du varit inne i tråden "Mindre klick från order till skapa faktura - Visma eEkonomi" . Kika även gärna på tråden "Hantera flera order/offerter/fakturor åt gången - eEkonomi". Följ dessa trådar, de är i dem vi uppdaterar om en ändring skulle bli aktuell 🙂

Det känns supertråkigt att du fått känslan att det känns meningslöst att skriva på vårt forum, så vill vi självklart inte ha det.
Alla synpunkter/önskemål som kommer in via forumet är jätteviktiga för oss, vi får in mycket input som hjälper oss att utveckla programmet. Vi hade gärna genomfört alla önskemål som finns i forumet på en och samma gång men det går inte, därför behöver vi göra en prioritering. Läs gärna mer om hur vi beslutar om vad som ska utvecklas i tråden "Visma eEkonomis utvecklingsprocess" . Kika även gärna in på "Dina idéer är viktiga för oss" där min kollega Gunilla beskriver hur vi arbetar med idéer.

Jag hoppas att vi hörs av här på forumet framöver 🙂

Ha en fin tisdag!

/Lovisa