Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

MNDU__
MEDLEM

Felaktigt förfallodatum på faktura från appen

Hej, jag förbereder ofta fakturautkast på datorn och skickar sedan efter leverans fakturan från appen.

 

Grundinställningen är 10 dagars förfallotid, ibland vill jag dock sätta annat förfallodatum manuellt. Det funkar finfint på datorn, men när jag gör det i appen så blir det ändå 10 dagar på fakturan och gnissel med kunderna. 😞 

 

Har felanmält detta tidigare direkt i appen men inte fått någon återkoppling.

 

Tacksam för åtgärd - alternativt att ni tar bort datumändringsfunktionen (som inte fungerar) i appen.

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @MNDU__ 

 

Tack för att du hör av dig och uppmärksammar oss på detta problem.


Förstår att det är frustrerande att inte kunna ändra förfallodatumet i appen och att det orsakar komplikationer med dina kunder. Din feedback är mycket värdefull för oss och vi tar detta på stort allvar.


Vi har idag skapat ett ärende för att undersöka detta närmare och kommer att återkoppla till dig här i forumet så snart vi har mer information eller en lösning redo.