Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Ragnhage
MEDLEM

Felmeddelande när jag ska registrera ny leverantör (återkommande under några veckors tid)

Screenshot 2023-03-21 at 16.13.53.pngHej!

 

Jag har under flera tillfällen försökt registrera en ny leverantör (Bolt i detta fallet) men får samma felmeddelande varje gång. Tänkte inledningsvis att det var ett problem den specifika dagen men har nu fått samma felmeddelande vid tre separata tillfällen under flera veckors tid. Någon som vet vad som krånglar?

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Ragnhage 

 

Tack för att du skriver till oss i forumet och varmt välkommen som ny forummedlem. 

 

Min första tanke var nog också att det rörde sig om ett tillfälligt fel men i och med att du provat under flera veckors tid så är det något annat som felar. 

 

Prova gärna att rensa cacheminnet i din webbläsare och hjälper inte detta behöver du kontakta supporten som får felsöka vidare tillsammans med dig. Efter att det löst sig blir jag blir glad om du uppdaterar din tråd så kanske vi kan hjälpa någon annan användare i samma sits. 

 

Välkommen att kontakta supporten

//Tinna