
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Felmeddelande vid utskrift av BR i Eekonomi
På senare tid har jag börjat få bifogade meddelande vid skärmutskrift av BR i eEkonomi. Vad är detta och hur avhjälper man det?
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hejsan!
Vi har märkt att detta kan uppstå för vissa kunder och att det försvinner om man avvaktar 10-15 minuter för att sedan plocka fram rapporten igen. Vi har rapporterat felet och vår utvecklingsavdelning håller på att arbeta på det, men jag har tyvärr svårt att ge dig en bättre lösning än att avvakta just nu då vi inte kunnat konstatera rotorsaken än.
När det finns mer information som kan lösa problemet eller när det är helt löst så kommer jag uppdatera tråden. 🙂
Ha en fin torsdag!
/My
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
känns inte som problemet är löst - vi får likadant meddelande. Det hjälper tyvärr inte att stänga ned rapporterna..
Har ni något lösningsförslag?
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @Fd medlem
Precis som du är inne på är detta ett återkommande problem för vissa av våra kunder och vår utvecklingsavdelning undersöker och arbetar på det kontinuerligt. Det borde fungera att avvakta med rapporten och testa igen efter några minuter men eftersom detta inte verkar fungera för dig så kan nästa steg vara att testa rensa cacheminnet i din webbläsare.
Skulle inte något av ovan hjälpa dig så tycker jag du ska kontakta oss på supporten via telefon eller chatt, på så sätt kan vi kolla på det tillsammans i ditt program.
Ha en fin onsdag!
/My
