Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
NY MEDLEM

Flytta chattruta samt erbjudande för Visma betalt direkt.

(updated by My Janhall ANSTÄLLD ‎2019-11-11 13:41 )

Hej, bilden visar vad jag avser med reklam och annat oväsentligt mitt i synfältet. Klicka på den för en större bild om det är svårt att se.

1. Reklam kan ni sända via e-post eller brev.
  2. Vera kan finnas någonstans under frågetecknet istället för mitt i mitt synfält.

visma_cluttered.jpg

Mvh

Kent

2 SVAR 2
ANSTÄLLD

Svar: Flytta chattruta samt erbjudande för Visma betalt direkt.

Hej Kent! 

Erbjudandet du får på din kundfaktura gäller vår tjänst Visma Betalt direkt som gör att du som driver ett aktiebolag kan sälja enskilda fakturor direkt i programmet. Du kan genom att klicka på den blå nedåtpilen minska inforutan så den inte tar upp platsen. Är detta inget du i ditt fall har intresse för alls kan du också ta bort dessa aviseringar när du är inloggad i Visma eEkonomi under Appar och tillval - Visma Betalt Direkt och bocka ur Visa erbjudande på kundfakturor

Jag hoppas du kan bortse ifrån den lilla chatt-ikonen ute till höger, den är endast till för att hjälpa dig när vi på supporten inte finns tillgängliga eller för enklare frågor under arbetets gång. 

Ha en fin dag! 
/My 

NY MEDLEM

Svar: Flytta chattruta samt erbjudande för Visma betalt direkt.

Hej!

Tack för ditt svar.

Jag förstår att det är ett erbjudande och just därför borde det vara omvänd ordning. Marknadsför gärna via ordinarie kanaler att ni har tjänsten. Erbjud sedan att jag kan visa ett erbjudande i varje faktura. Men gör inte tvärtom, det blir liksom fel då. Det är inte självklart, tycker jag, att jag ska gå till Appar tillval, Klicka på Visma Betalt direkt och där hitta en ruta som stänger av ett erbjudande jag INTE har bett om. Tänk om, gör annorlunda i fortsättningen. Utveckla gärna fler smarta lösningar, marknadsför dem och låt oss som använder systemet avgöra hur dessa innovationer ska påverka vår arbetsmiljö. Jag har nu stängt av och hoppas det fungerar nästa gång jag ska fakturera.

När det gäller Vera är det ett klick på frågetecknet som känns rimligt för mig när man behöver hjälp. Visa gärna Vera där. Eller erbjud en inställning för detta också, Vera har ju trots allt inte med arbetet att göra. Tills så sker får jag bortse från den.

Du kan markera ärendet som klart. Jag vill inte själv sätta ärendet som "löst" då det mer var en synpunkt från min sida.

Med vänlig hälsning

Kent Carlson

visma_hide_offer.jpg