Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Förhandsgranskning av faktura stämmer inte

Hej,

En sak som skaver lite är att när man gör en förhandsgranskning så stämmer den inte med hur det blir när man gör "Skapa faktura". När man har många rader så gjorde jag en förhandsgranskning och såg att det blev två blad där blad två inte innehöll några artikelrader, så stuvade om lite och kunde ta bort en rad så det blev bara en sida. När jag sedan skapar fakturan så blev det ändå på två blad.

2 SVAR 2
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej Mikael_Hansson!

 

Jag har försökt att återskapa ditt scenario i mitt program, men hos mig så får förhandsgranskningen samma sidantal som när jag skapat fakturan. Jag funderar på om du i efterhand kanske lagt in mer information, ex. fyllt i "Vår referens" inne på fakturan? Då skapas ju en till rad där det står information om fakturadatum, leveransdatum, dröjsmålsränta etc. Eller om du har en fakturatext som tar plats (den som du lägger in under Inställningar - Företagsinställningar - Övriga uppgifter)?

 

Om du fortfarande upplever problem med förhandsgranskningen efter att du tittat upp det jag skrev ovan så får du gärna återkomma så kikar vi vidare på det.

Önskar dig en fortsatt fin dag!

/Tinne

Hej,

Tack för test. Nej jag gjorde inget mellan. Jag körde ut en förhandsgranskning och när det såg bra ut så skapade jag fakturan. Men får återkomma om det händer igen.

Mvh

/Micke