Hej,
Jag har en kund som använder Visma eEkonomi Fakturering. Hon gjorde två kreditfakturor som skickades som e-faktura, men upptäckte att hon hade gjort fel och ångrade dessa fakturor. Det blev då alltså fyra stycken fakturanummer för allt detta, men det konstiga är att hon inte ser något av dessa fakturanummer i listan över "Alla kundfakturor" vad beror det här på? Jag som byrå kan se allihop.
Löst! Gå till lösning.
Hej Susanne32!
Jag har kikat på detta och tror faktiskt att det just i den här situationen är bäst att du ringer in till våra kollegor på supporten, så att de kan koppla upp sig och kika på detta tillsammans med dig i realtid.
Hoppas att du får en fin helg!
/Tinne
Hej Susanne32!
Jag har kikat på detta och tror faktiskt att det just i den här situationen är bäst att du ringer in till våra kollegor på supporten, så att de kan koppla upp sig och kika på detta tillsammans med dig i realtid.
Hoppas att du får en fin helg!
/Tinne
Copyright 2023 Visma Spcs. All rights reserved.