Jag har just fått upp ögonen för en tjänst som heter Zapier, som kopplar samman en hel drös med appar som man redan använder, så att man kan automatisera flöden. Jag undrar om det, när API släpps för Visma Advisor, kommer direkt gå att koppla samman det med hjälp av en tjänst som Zapier - eller om man måste ha en
egen utvecklare emellan om man vill nyttja kopplingar från Advisor (till annat än andra visma-produkter eller office 365-produkter, vilket jag såg att ni avser kunna koppla direkt). För ett svar ja/nej på den får ni gärna ta en titt på Zapier och se vad jag menar.
Jag tänker främst på import av tider från annat tidrapporteringssystem,
export av kunders grund-data,
export/import av information/status i bevakningslistor,
import av mailkonversationer in på kunden,
import av filer in på kunden.
Sen undrar jag också om det finns/kommer finnas en kopplingsmöjlighet för eEkonomi på samma vis, vad gäller import av fakturaunderlag och leverantörs-underlag från annat system, kvitton man får i mailen etc.