Hur informerar man er om det?? Status-sidan visar 'Operational'
Hej @John007
Tack för att du hör av dig.
Jag hade också problem att logga in i Visma eEkonomi nu på morgonen men det hjälpte att rensa cachminnet. Testa gärna att göra det och återkom om det inte hjälper dig så får vi kika vidare på det.
//Tinna
Jag kan inte heller komma in på Visma eEkonomi, det öppnas bara ett nytt fönster med ny inloggningsruta. Hjälper inte att rensa cacheminnet.
Jag kommer in i eEkonomi på vissa kunder, men på vissa kommer jag bara till en sida som säger att "Du blir nu utloggad" och så går den vidare till inloggningssidan. Vid så här stora uppdateringar vore det bra om supporten öppnade tidigare än kl 9, vi är nog många som börjar jobba tidigare än så.
Vi har uppmärksammat ett problem som gör att en del kunder har problem att logga in.
Gå gärna in och följ tråden Problem att logga in till eEkonomi som vi kommer att uppdatera när problemet är löst.
//Tinna
Copyright 2023 Visma Spcs. All rights reserved.