Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

anders-s
MEDLEM

Godkännande av villkor för att få använda tjänsten

Jag beställde Visma eEkonomi Smart för några dagar sedan, och har nu testat att logga in vid flera tillfällen och med olika webbläsare. Jag möts av en ruta som säger "Godkänn villkor / Du har fått tillgång till flera nya tjänster. Godkänn nedanstående villkor för att komma igång." Den nedersta av länkarna har rubriken "Villkor för Visma Scanner", men leder till en sida som för mig ser helt blank ut oberoende av webbläsare: https://admin.vismaonline.com/LicenseAgreement/SE/Villkor_Visma_Scanner?version=1.5

 

Detta gör alltså att jag inte kan komma förbi godkännandesteget, och därmed inte börja använda tjänsten. Hur gör jag?

 

Tack för hjälpen!

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Anders,

 

Bra att du testat olika webbläsare och du skulle även kunna testa att rensa cacheminnet i webbläsaren. Om inte heller detta hjälper så rekommenderar jag att du tar kontakt med supporten så hjälper vi dig gärna i den kanalen. 

 

Kul att du provar eEkonomi!

/Tinna

Hej Tinna,

 

Tack för din hjälp! Jag var i kontakt med supporten, som själva inte lyckades följa länken. Med ursprungslänken var sidan blank, men jag kunde få fram en version av villkoren om jag modifierade länken. Det kunde supporten bekräfta var möjligt, men de kunde inte garantera att det var rätt version av villkoren och tyckte inte att jag skulle godkänna dem innan jag hade läst den korrekta versionen. De har nu skapat ett ärende för att ta lösa det och kommer att återkomma till mig.

 

Problemet är alltså ännu inte löst. Tillfälligtvis har jag valt att avaktivera Visma Scanner från mitt konto. Det gör att jag kan komma förbi godkännandesteget, vilket gör att jag kan komma åt andra delar av tjänsten.

 

/Anders

Hej Anders! 

Tack för återkopplingen. Skönt att du fått tag på mina duktiga supportkollegor för då vet jag att du är i goda händer. Ärenden liknande detta löser vi bäst via supportkanalen så nu ska du ser att det snart fungerar. 

 

/Tinna